Petice za vystoupení ČR z EU
Napíšu to ještě jednou. Každý náboženství, ať už islám nebo křesťanství, je pro mě sračka. Důvody jsem tu psala už stokrát. I když bych pánbíčkáře (ať už muslimského, křesťanského, židovského,...) asi nemohla mít za blízkýho kamaráda, jsem schopná takovýho člověka vedle sebe tolerovat a to za předpokladu, že on je schopnej tolerovat a respektovat mě. S takovými, kteří nikomu nic nevnucují a nechovají se na základě svýho náboženství násilně a nenávistně nemám problém (jsou to ti, kteří sice věří, ale nejsou v pojetí svýho náboženství ortodoxní, neřídí se koránem/biblí/tórou do slova a do písmene), stručně řečeno akceptuju ty, kteří nejsou úplně vypatlaní. Byť je takových třeba málo, jejich existenci jsem si mohla osobně ověřit.
Dřív jsem měla na facebooku "lajknutou" stránku Islám v České republice nechceme. Jednak s tím souhlasím (ve smyslu představy úplné nebo většinové islamizace) a jednak tam dřív bývaly dobrý vtípky :-). Pak se do toho vložil pan Konvička, který pod zástěrkou stavění se proti totalitním ideologiím začal prostřednictvím téhle skupiny veřejně podněcovat k nenávisti a násilí vůči určité náboženské skupině (v tomto případě islámu) - začaly se objevovat výroky volající po zákazu islámu, něco o vyhošťování, popř. střílení všech muslimských občanů, o potápění lodí plných muslimských uprchlíků, schvalování útoků na muslimy a taky v mnoha případech překroucené nebo úplně nepravdivé informace o věcech s muslimy spojených. Taky došlo k politizaci skupiny a k jejímu spojení s ultrapravicovými stranami v záležitosti demonstrací proti islámu (jsem jediná komu to přijde jako vyhánění čerta ďáblem?). Pro mě to znamenalo jediné: stránku "odlajknout".
Podobných nesmyslně generalizujících názorů je i pan Okamura. Už když jsem poprvý viděla jeho šikmovokej xicht na billboardu vedle sloganu typu "Naši zemi nám, ne imigrantům", začala jsem se smát - Japonec, a bude nám vykládat něco o imigrantech? :-D Jeho islamofobní názory se dost shodují s Konvičkovými a jako sorry, ale někdo, kdo tvrdí že zakoupením kebabu u Turků podporuješ džihád, patří do ústavu pro duševně choré, protože zajisté čím víc kebabů, tím víc bomb a víc žen oblečených v burkách :-D. Jediná špatná věc, kterou podporuješ když si dáš kebab, je halal porážka zvířat, žádnej strach ;-)
Dlouhou dobu jsem podporovala Antifu (a stále ji v mnohých věcech podpořím milionkrát radši, než třeba Národní odpor nebo Dělnickou stranu), antifašistickou anarchistickou organizaci, která vystupuje zejména proti neonacismu a rasismu. V posledních měsících se však ukazuje, že zase tak anarchistická a antifašistická není: bez jakékoli diskuze maže komentáře a blokuje uživatele na své FB stránce (včetně mě) a hlavně se staví naprosto nepochopitelně k uprchlické krizi. Je sice skvělý, že se vyjadřujou proti xenofobním náladám v Česku i jinde v Evropě, ale opomíjí jednu důležitou věc a sice, že těch dobrých muslimů je opravdu spíš míň než víc a že islám ve své čisté ortodoxní formě se v jistých věcech blíží fašismu a zahrnuje v sobě homofobii a sexismus, a ani to nemusí být záležitost terorismu. Spojme tenhle fakt s obrovským množstvím muslimských uprchlíků a s nevzdělaností mnohých z nich a každýmu je jasný, že představují riziko, což se koneckonců v poslední době potvrzuje: násilí, okrádání a sexuální obtěžování žen je z jejich strany na denním pořádku, zejména v Německu. A Antifa se tohleto snaží obhajovat a ještě těm migrantům leze do prdele, takže jsem ji taktéž na fb "odlajkla".
Vážení, nemyslíte, že je načase se k tomu konečně začít stavět rozumně? Slepou nenávistí k muslimům nic nevyřešíte: tím, že na ně budete nadávat, mlátit je na ulici na potkání a polívat mešity prasečí krví, si nijak nepomůžete, naopak jen budete zbytečně zvyšovat napětí mezi muslimy a nemuslimy (což se mimochodem hodí teroristům, kteří právě tohle používají pro svou propagandu) a co víc, budete se chovat jak kreténi, protože nikdy nevíte, jestli zrovna tenhle muslim je nebo není, jak se říká, v pohodě - ten člověk, kterýmu budete nadávat za jeho víru nebo na něj budete jinak útočit může být právě ten, kterej by v životě neuhodil ženu, nešáhl na ženu bez dovolení, nechoval se násilně k homosexuálovi nebo ateistovi,... POLITICI, kteří dopustili, aby se takovýhle problémy děly jsou ti, kteří jsou za to zodpovědní - K NIM SMĚŘUJTE SVOU NENÁVIST. A hlavně nevěřte ŽÁDNÝMU z nich: Konvička i Okamura chcou jenom zmanipulovat lidi, aby dostali hlasy u voleb a mohli žrát z koryta s ostatními prasaty, nechcou nám ukázat celou realitu a bojovat za dobrou věc... A totéž koneckonců platí i o těch sluníčkářích, ti to jen berou z druhýho konce...
Téměř ve všem souhlasím s tímto chlápkem: http://www.novinky.cz/kultura/salon/392029-stefan-svec-pravdolaskari-a-fasouni-nesmysly-v-debate-o-uprchlicich.html Souhlasím se vším až na to, že si rozhodně nemyslím, že to Evropa zvládne - těch migrantů přichází pořád víc a opatření jako je zvýšené hlídání hranic, osvětové programy nebo zákazy vstupu muslimským imigrantům do bazénů a lázní (kvůli sexuálním útokům samozřejmě) jsou nedostatečná, nejsou pořádně dotažená a fungují jenom tak na oko aby se neřeklo, protože se sem stejně pustí defakto každej, ačkoliv toho 90% z nich není hodno... A parlament EU s tím nehodlá dělat NIC, a pokud je pravda to, co se píše tady: http://www.lajkit.cz/zpravy/item/174-dulezite-cteni-kalergiho-plan-legalni-genocida-evropskych-narodu-pomoci-miseni-ras naopak budou ty piče dělat všechno pro to, aby sem těch migrantů dostali co nejvíc. Článek sice na první pohled působí jako hoax, nicméně za druhé světové války lidi taky nechtěli věřit tomu, že existujou koncentráky, který opravdu existovaly...
Takže co s tím? Já podepsala tuto petici: http://www.petice24.com/petice_za_referendum_o_vystoupeni_z_evropske_unie Sice je Okamurova a můj názor na něj si můžeš přečíst výše a níže, ale v tomhle s ním musím souhlasit: jestli má být nějaká šance, že se problém začne opravdu řešit a že se začne řešit rozumně (ne po fašounsku střílením do lidí nebo zákazem islámu, ale opravdu přísnými podmínkami pro přijímání muslimských imigrantů a jejich důslednou integrací příslušnými programy), je třeba vystoupit z EU a další země by nás v tom mohly následovat, aby tak došlo k úplnýmu rozbití EU. Její myšlenka možná byla v něčem na začátku hezká, ale že je to na hovno se zjistilo velmi záhy: chudší země se staly vedle těch bohatších a vyspělejších ještě chudšími, všechno se dováží a skoro nic se nevyrábí a nepěstuje tady, čímž se značně snižuje soběstačnost země no a nynější (ne)řešení uprchlické krize tomu nasadilo korunu. Plus jestli je Kalergiho plán real, tak to fakt potěš...
Musím říct, že jsem s podpisem petice váhala - problém s uprchlíky se Česka koneckonců zas tak nedotýká, protože většina z nich míří právě do Německa nebo jiných zemí, na druhou stranu si myslím, že je jenom otázkou času, kdy Německo nebude schopný takovej nápor těch lidí zvládnout a jim nezbyde nic jinýho, než být tady (nebo se vrátit domů, ale k tomu se jich uchyluje jen málo a většinou jsou to ti inteligentnější, kteří naznali, že to pro ně tady nakonec asi nebude to pravé ořechové: http://zpravy.idnes.cz/pribeh-irackeho-uprchlika-ve-svedsku-dsa-/zahranicni.aspx?c=A160104_102915_zahranicni_ert). A vlastně, EU je stejně pičovina :-). Jenom se bojím toho co bude, jestli se Okamura dostane výš... To mi pak bude líto každýho, kdo není bílej ateistickej/křesťanskej heterosexuální Čech - Pitomio se totiž nevyjadřuje jen proti muslimům... Prohlásil, že romský tábor v Letech nebyl koncentrační tábor, ale pracovní tábor pro nepřizpůsobivé (vůbec tam ti lidi neumírali na tyfus důsledkem špatných podmínek a vůbec odtama nebyli vězni deportováni do Osvětimi...), čímž se vlastně nepřímo snažil obhajovat nacistickou genocidu; Okamura se taky vyjádřil proti adopci dětí homosexuálními páry a prohlásil homosexualitu za nenormální - no můžeš si sám/a udělat obrázek, co to je za člověka...
http://www.youtube.com/watch?v=7UFFqdxuCHA
http://www.youtube.com/watch?v=RlWTJYSdVSQ
Komentáře
Přehled komentářů
Okamurova SPD je jediná volitelná strana. Nevím co je špatného na tom podporovat klasickou normální rodinu, která vychová normálního zdravého jedince a ne dalšího buzeranta. A před nepřizpůsobivým hmyzem se musíme bránit okamžitě! Ať už jde o cigány nebo muslimy! Černý držky makat nebudou a muslim se našemu myšlení nepřizpůsobí nikdy. Já vím že chcete, aby to tak bylo, ale poslechněte si, co o těch „umírněných“ muslimech říkají egyptští křesťané... budete se divit.
Re: SPD
(pirate.deluxe (ADMIN), 3. 3. 2016 22:00)
pro mě není žádná strana volitelná, SPD už vůbec ne... odkdy je homosexualita nenormální? nenormální je třeba psychopatie nebo pedofilie: psychopatie je duševní nemoc a pedofilie sexuální úchylka, tedy forma poruchy. oproti tomu homosexualita je jedna ze čtyř možných sexuálních orientací, se kterou se člověk rodí (a běžně se vyskytuje i u zvířat) a právě proto je pičovina, že by chování rodičů mělo nějak ovlivnit sexualitu dítěte, to by pak žádní homosexuálové neexistovali :-). jestli SPD vyhraje volby, pak je mi docela líto těch dětí, co budou muset zůstat v děcáku, i když by mohly mít milující rodinu...
a jak je možný, že některý „černý držky“ dělaj? jak je možný, že ve Švýcarsku jich dělá většina? nějakej zvláštní druh cigánů? NE, je to systémem dané země ;-) u nás přijde cigán na úřad, řekne „more dyskrymynace!“, trochu si dupne, zahuláká a dostane co chce. ve Švajcu by nic takovýho neprošlo. čeští romové jenom využívají toho, co jim náš systém nabízí: říká se tomu pozitivní diskriminace. hulákání „cigáni do plynu“ nevyřeší nic a navíc je to rasismus. je třeba jít proti vládě a prosazovat změnu systému, stejně jako ve věci s uprchlíky. ale chápu, že pro jednoduchý hloupý omezený jedince představuje dohlédnutí si na špičku nosu moc velký přemýšlení...
mám trochu obavy, aby Pitomio nezačal ty „pracovní tábory pro nepřizpůsobivé“ obnovovat...
Re: SPD
(pirate.deluxe (ADMIN), 3. 3. 2016 22:07)
jo a co říkají egyptští křesťani je mi putna, za svůj život jsem osobně potkala desítky muslimů v jejich zemích i u nás a nikdo mě nijak neobtěžoval, nikdo mě neznásilnil a hlava na krku mi taky ještě pořád sedí :-) jestli jsou křesťani v Egyptě muslimy napadáni a utlačováni, pak se samozřejmě nejedná o umírněné muslimy...
jediný případ islámské nepřizpůsobivosti v ČR, se kterým jsem se setkala, bylo na gymplu omluvení z těláku muslimské spolužačky z Kazachstánu a to z důvodu, že holky měly tělák dohromady s klukama. jo, bylo to nefér vůči nám ostatním, kdo jsme museli TV povinně absolvovat, ale to byla věc školy, a tudíž zase záležitost systému ;-)
Re: Re: SPD
(Marek L., 4. 3. 2016 0:16)
Byl bych radši v děcáku, než bydlet s dvěma „tatínky“ co se vzájemně š**stají do zadele. Homosexuálové prostě od přírody nejsou schopni zplodit dítě, tak na něj ani nemají mít žádné právo.
Nesvádějte to na systém, vždyť i policie se těch hnědých smradlavých zavšivenců bojí...
Víte, já si myslím, že vám chybí zkušenosti s těmi pravými muslimy. Pokud jste jich potkala tolik, jak tvrdíte, můžete mluvit o štěstí, že se jim nenaskytla příležitost ukázat vám svoji pravou tvář za falešným úsměvem. Ne jeden obyvatel západu o tom ví svoje. Zřejmě se k vám chovali uctivě jako k turistce, která je pro ně zdrojem peněz. Ale jakmile by jste se rozhodla zůstat déle, už by vám nutili hidžáb a korán a v případě odmítnutí by vás bez mrknutí oka ukamenovali. Tak praví jejich víra. Muslim, který se podle ní nechová pak není muslim. Islám a jeho stoupenci jsou tudíž absolutně netolerovatelní. Mrzí mě, že to nevidíte.
Re: Re: Re: SPD
(pirate.deluxe (ADMIN), 5. 3. 2016 11:28)
no hlavně že když šoustá do análu chlap ženskou, tak je to v pořádku že? mimochodem, dítě daleko víc poznamená vyrůstání v děcáku než výchova homosexuálních rodičů, tím si pane můžete bejt jistej ;-)
naše slavná policie má snad mít nějaké prostředky a nějaké možnosti postupu – je jasný, že do baráku kde je 20 cigánů s nožem nepůjdou 2 čepičáři s obuškem :-D a vůbec se nemaj co bát, snad mají nějakej výcvik boha jeho... jak říkám, lidi co nadávaj na cigány jsou moc jednoduší a omezení na to, aby jim došlo, že chyba je v systému, a bojovali právě proti němu...
a kolik muslimů jste potkal vy? hádám, že sledujete TV Hovna (teda pardon Nova), věříte článkům Blesku a žerete Konvičkovi každej jeho výblitek... on je obrovskej rozdíl mezi tímhle: http://cs.wikipedia.org/wiki/Wahh%C3%A1bismus a tímhle http://cs.wikipedia.org/wiki/Alevit%C3%A9 :-) všechny muslimy prostě nejde házet do jednoho pytle. někteří jsou inteligentnější a v myšlení progresivnější - neřídí se každým slovem koránu, byť věří v Alláha a tadyty srance okolo. pro tyhle lidi jsou věci jako kamenování nebo podřízenost žen zastaralé. ne že bych byla s muslimy nějaká velká kámoška, ale nevidím důvod, proč takovýhle (ty inteligentnější) netolerovat. ať si věří čemu chcou. btw: když říkáte, že všichni muslimové jsou špatní, v čem se v principu lišíte od těch wahhábistů nebo hovad z IS, kteří tvrdí, že všichni nevěřící jsou špatní? :-)
SPD
(Marek L., 2. 3. 2016 9:45)